Obchodní podmínky

Jitka Novodomská

IČ: 03757854

DIČ: CZ9157266085

Sídlo: Kosmonautů 768, Jičín, 506 01

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona ode dne 28.1.2015.

Jsme plátci DPH od 22.2.2019

 

 

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

I. Uzavření kupní smlouvy

1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.

2. Nakupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.

3. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, a to i bez udání důvodu.

2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno.

3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (e-mailem).

4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.

5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.

6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu (včetně částky za poštovné, pokud je vrácena celá objednávka).

7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí prodejce pouze v případě, je-li využita služba Zpětná zásilka u společnosti Zásilkovna. Jiné způsoby dopravy zboží zpět hradí kupující.

Reklamace

1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující ji obdrží e-mailem a slouží zároveň jako záruční list.

2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.

3. Kupující o žádosti o reklamaci informuje prodávajícího e-mailem, kdy se s ním domluví na postupu.

II. Dodací podmínky

1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího, platební bránou Gopay nebo dobírkou při převzetí zásilky.

2. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 5 dnů od připsání platby na účet. V případě zboží YarnMellow Butterfly může být tato lhůta až 7 pracovních dní.

3. V případě nepřevzetí dobírky má prodávající právo vymáhat náklady spojené s dopravou. Pokud má nakupující o zboží i nadále zájem, je třeba uhradit objednávku převodem na účet včetně částky za dobírku.

III. Zasílání do zahraničí

1. Zákazník je povinen vyplnit zemi doručení. Výše poštovného je individuálně nastavena pro každou zemi, do které zasíláme. V tuto chvíli je to téměř celá Evropa.

2. Lze platit platební bránou, převodem na účet u Fio banky nebo dobírkou. Přepočet ceny z Kč na EUR proběhne dle aktuálního kurzu ČNB.

3. Objednávky lze vyřídit v režimu Reverse charge pouze v případě, je-li nakupující plátce DPH.

IV. Ochrana osobních údajů

1. Kupující poskytuje prodávajícímu své osobní údaje dobrovolně a s plným vědomím.

2. Prodávající se zavazuje nepředávat osobní údaje kupujících třetím stranám.

3. Prodávajíci může zasílat reklamní sdělení pouze po písemném souhlasu nakupujícího (naškrtnutí políčka u objednávky).

4. Nakupující může kdykoli ukončit zasílání newsletteru zasláním e-mailu prodávajícímu.

5. V patičce těchto stránek můžete udělit souhlasy se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.12.2019